Miza-i la încheietură – Decizia care ar putea asigura succesul Apple Watch

de: Octavian Palade
20 02. 2015

Apple Watch este cel mai așteptat smartwatch la ora actuală, iar Apple vrea să se asigure că va fi un succes comercial.

Ceasul inteligent Apple Watch a fost prezentat prima dată alături de smartphone-urile iPhone 6 și iPhone 6 Plus.

Reacțiile inițiale au fost împărțite, mulți nefiind impresionați de designul ceasului Apple. Totuși, un lucru este cert: în ciuda criticilor, Apple Watch va înregistra vânzări record pentru această categorie de produse.

Smartwatch-ul celor din Cupertino este așteptat să aducă venituri de până la 20 de milioane de dolari până la sfârșitul anului, asta în contextul în care va ajunge pe piață abia în luna aprilie.

Nu e de mirare că cei de la Apple vor să ajute vânzarea ceasului în toate felurile posibile. Ultimul zvon vorbește despre faptul că gigantul ar putea deschide magazine specializate în vânzarea ceasurilor inteligente și a accesoriilor create pentru acestea.

Magazinele Apple Watch vor fi deschise în marile centre comerciale, și se pare că Paris-ul este printre primele locuri în care le vom vedea, mai exact în Galeries Lafayette, de pe Champs Elysees.

Smartwatch-urile Apple vor fi disponibile în trei versiuni: Watch Sport (249 dolari), Watch (349 dolari) și Watch Edition (5.000 dolari).